Dostępne kolory nadwozia Mitubishi Pajero

Podstawowe dane techniczne Mitsubishi Pajero 3.2 DOHC 5 AT

Pojemość śilnika:

MMaks. moc

Maks. moment obrotowy:

Przyspieszenie 0-100km/h:

Maks. prędkość:

Masa holowanej przyczepy:

Średnie zużycie paliwa:

Średnia emisja CO2:

Zawieszenie przód:

 

Zawieszenie tył:

 

Masa własna:

Poj. bagażnika min./max.:

Długość:

Wysokość:

Szerokość:

Rozstaw osi:

Prześwit:

3200  cm3

200 KM

441Nm 2000 obr./min

11.1 sek.

180 km/h

3500 kg

8,5 L/100 km

224 g/km

Podwójne wahacze, sprężyny śrubowe + stabilizator

Typu multi-link, sprężyny śrubowe + stabilizator

2265 kg

1081 L

4900 mm

1890 mm

1875 mm

2780 mm

205 mm

Dane zużycia paliwa mają charakter porównawczy i zostały uzyskane na stanowisku pomiarowym według normy 80/1268/EEC. Wpływ na rzeczywiste wyniki zużycia paliwa, jak również na emisję CO2, prędkość maksymalną oraz przyspieszenie (a także inne właściwości trakcyjne) mają m.in. wyposażenie dodatkowe, obsługa, styl jazdy, warunki drogowe i atmosferyczne. W związku z powyższym rzeczywiste dane mogą nieco różnić się od danych podanych w tabeli.

Znakomity kąt natarcia Pajero okazuje się nieoceniony przy jeździe po wymagającym, trudnym terenie. Nasza legendarna technologia Super Select 4WD zapewnia nowemu Pajero zdolność wjechania i wyjechania z prawie każdego miejsca. Niezależnie od tego, czy chcesz wjeżdżać na strome, trawiaste wzniesienia, brodzić w wodzie głębokiej na pół metra, przejeżdżać po wysokich, niekształtnych przeszkodach lub wspinać się pod kątem do 35° – nowe Pajero poradzi sobie z niejednym wyzwaniem.

Mitsubishi Pajero równa się nieograniczone możliwości jazdy w trudnych warukach terenowych.

TRYB 2H (2WD) NAPĘD TYLKO NA TYLNĄ OŚ

 

Idealny do jazdy w mieście i na autostradzie, gdy nawierzchnia jest sucha. Ten tryb napędu na tylne koła zapewnia niezwykle cichą i płynną pracę oraz niskie zużycie paliwa, dając jednocześnie wysoką przyjemność z jazdy.

TRYB 4H (4WD) NAPĘD NA WSZYSTKIE KOŁA

 

Po włączeniu napędu na wszystkie koła w trybie 4WD następuje rozdział momentu obrotowego między przednią a tylną osią w stosunku od 33:67 aż do 50:50, zapewniając lepsze własności jezdne i bezpieczeństwo, szczególnie w czasie jazdy w trudnych warunkach pogodowych, np. w deszczu czy na piaszczystej drodze, a także w trakcie holowania.

TRYB 4HLC NAPĘD 4WD Z BLOKADĄ CENTRALNEGO MECHANIZMU RÓŻNICOWEGO

 

Dzięki równomiernemu rozłożeniu mocy na przednie i tylne koła tryb ten zapewnia zachowanie trakcji na nawierzchniach niedających pewnego trzymania się pojazdu.

TRYB 4LLC NAPĘD 4WD Z BLOKADĄ CENTRALNEGO MECHANIZMU RÓŻNICOWEGO Z REDUKTOREM

 

Zwiększenie przełożenia biegów zapewnia większą moc przy wjeżdżaniu oraz zjeżdżaniu ze stromych zboczy. Pomaga również w wydostaniu się z głębokiego błota, piasku lub śniegu.

Bardziej kompaktowe

Mitsubishi Pajero 3D

 

Nowe możliwości napędu 4x4, przygodę i najnowsze rozwiązania technologiczne zapewni Ci Mitsubishi Pajero w wersji 3 drzwiowej. Bardziej kompaktowa i dynamiczna linia nadwozia nie tylko wygląda dynamicznie ale również zapewnia większe możliwości jazdy w terenie oraz pozwala sprawniej poruszać się w miejskim ruchu ulicznym. Dzięki czemu Pajero 3D staje sie bardziej uniwersalnym samochodem który możesz wykorzystywać na co dzień.

2015 MONTERO Promotional Video (60sec) [MITSUBISHI]